Regning fredagsmorgon


Glada killar hos mormor på min födelsedag =)

God morgon!
Här öser regnet ner idag. Mysigt på ett sätt men hellre vill jag ha sol. Igår kom jag hem till ett hem som var upptänt av enbart värmeljus! Efter första dagen på jobbet var det precis vad jag behövde.

Idag och imorgon är jag ledig. Skönt med en mjukstart igår. Som jag misstänkte var inte huvudet med toll 100 %. Men jag har dom bästa arbetskollegorna så det blev en bra kväll till slut ;-)
Hann med att veckohandla innan jobbet igår. Skönt att slippa ha det att styra med idag. Istället kan vi sattsa på att hitta på något skoj =) Vad det är vet vi inte helt än.


Bästa bröderna!

Barnen leker för fullt just nu. Men en sak som jag ofta undar över är varför dom alltis ska leka i vardagsrummet?? Alla bilar släpas ut från rummet hit. Skulle vara skönt att någon dag slippa att ha leksaker härinne =) Men det är bara att drömma vidare om den dagen.

Hoppas ni får en skön start på helgen!
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback