Semester...igen =)

Har precis tittat på en massa gamla kort på Melle. Tiden från han var nyfödd på BB, till det att han är omkring 3 månader. Känns som en evighet sen men det är bara två och ett halvt år sedan. Kan sakna den tiden lite. Då man var nybilven förälder. Allt var så nytt, hur man sakta men säkert blev varm i kläderna =)

Idag gick jag på semester igen. Två veckor framför mig då jag inte behöver tänka på någon kyl ;-) Dagens besked var kanske inte det roligaste men vad ska man göra??!! Just nu finns det annat att tänka på.
Efter jobbet mötte jag upp grabbarna hos deras farmor och Göran. Blev både fika och mat. Barnen var ute och lekte, bla i den enda vattenpölen. Så innan maten fick dom ta sig ett bad ihop, gillades skarpt. Men bara till Melle råkade trycka på bubbelbadsknappen. Då utbröt panik i badet ;-) Ingen hade nog räknat med att det skulle börja låta och spruta vatten.
Mille somnade i bilen på vägen hem, sov hela vägen in i sängen. Melle ville borsta tänderna och ha vällingen, sen somnade han gott =)

Vi har gottat oss i soffan. Småtittat lite på friidrotten men framförallt njutit av bilderna på Melle. Så liten, så söt och han är fortfarande lika underbar!! Och för att inte tala om hans lillebror, vilket charmtroll ;-)
Ska nu och och förflytta oss in till sängen. Vi är både trötta och imorgon hoppas vi på en liten sovmorgon ;-)

God kväll bloggisar!


Kommentarer
sofie säger:

vill med ha semester... men snart har jag en vecka ledig =) tjohoo!

2011-07-30 | 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback