6/6-2004


Aj aj, tänk att jag missat ett helt år. Var 2004 som vi förlovade oss. Så vi har inte varit förlovade i 6 år utan 7 år =D Lätt att ta fel ibland ;-)
Har i vilket fall varit härliga år. Mycket skratt har det blivit, självklart tårar. 95 % av dom glädjetårar!

Jag har hittat den som jag ska dela mittliv med. Känns konstigt att skriva det men jag kommer aldrig leva med någon annan i mitt liv. Känns perfekt att säga ♥

Ikväll firar vi med att gå på bio. Nya pirates och en stor godispåse i biomörkret med min kära man. Mina föräldrar är gulliga och kommer hit och tar barnen. Så lycklig lottad man är ;-)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Säger även grattis till Sofie och Johan som har samma förlovningsdatum som vi. Vi är ju liiite bättre och finare än alla andra ;-) Nej men rolig slump är det allt.

Ha en mysig kväll, kommer vi garanterat att ha!
KRAMAR!


Kommentarer
Anonym säger:

Du vet att jag inte vill leva en dag utan dig vid min sida. Bara tanken på att inte få göra det ger mig rysningar!

Är så tacksam över att jag får vara en liten del av våran egen lilla familj.

Vill inget mer än att tillbringa varje minut av dagen med dig!

Älskar dig så otroligt mycket tösen min!

2011-06-06 | 23:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback