Andra sidan är den klar??!!

Jajjemensan =D
Igår kväll kom världens bästa föräldrar hit medans jag jobbade. Min pappa och Christian byggde klart andra delen av staketet medans grabbarna busade med mormor och syster. Dom var på tomten, i lekparken och smet sen in och åt lite mat.


Sista delen ska förhoppningsvis bli klar ikväll. Mikie kommer hit på eftermiddagen och bygger.

Vanligtvis när jag kliver innanför dörren 20.30 så sover barnen sött men inte igår. Då var det full fart här hemma och Melle somnade nog inte förän 21. Inte ett ljud kom från hans rum efter han druckit sin välling.
Trodde han skulle smita upp både en och två gånger när vi satte oss och åt nybakade scones. Men inte då, lungt och fint =)

Snart ska jag åka iväg och bla fixa naglarna. Sen är det sista inför lördagens bröllop ska fixas. Min enda lediga dag innan helgen får gå åt till shopping och veckohandling =)

Ha en FAB dag bloggisar =D
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback