Det blir en myskväll

God kväll kvällen efter =)
Midsommarafton igår och jag hoppas ni hade det lika roligt som vi hade!? Vädret var kanske inte på topp men hör inte småblåst och kallt till midsommar??!!

Här hemma har vi två pigga barn som leker för fullt. Verkar inte vara någon som är intresserad av att sova än. Spelar ingen roll för mig. Vi hinner med att skratta och busa lite extra. Efter att ha spenderat en dag på jobbet kan det behövas. Men en sak är säker, folk storhandlar även på midsommardagen ;-)

När barnen har somnat ska vi tända lite ljus och krypa upp i soffan. Regnet som verkligen öser ner ute bjuder in till en bra film!
Imorgon är jag ledig men Christian har J några timmar. Får kämpa på en vecka till innan vi har EN hel veckas semester ihop. Schemat för sommaren gjorde att endast en vecka gick att få. Resterande två tar jag lite senare =)

Kikar in lite senare igen.
Ha det gött så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback