Kaffe & kaka

Hemkommen efter en mysig dag i grannstaden med mamma och syster. Här hemma påbörjades nämligen staketbygget. Då är der bästa att fly fältet. Kombon av lekande barn samtidigt känns inte så bra ;-)
Hittade några fina saker, bla två saltskålar från Bruka. Där i ska jag ha det smaksatta saltet jag köpte i veckan. Dom gjorde sig bra på köksbänken, visar senare =)

Mille fick idag inviga sin fina body från Lindex. Den hängde på tjejavdelningen men vad f*n. Han gjorde sig riktigt bra i den och det här är inte något steg i ett genustänk. Nej mina grabbar är pojkar och får då se ut som det. Är ett ämne jag är dåligt insatt i och jag kommer inte fördjupa mig i det heller!


Söt som socker ;-)

Så för att göra bodyn ännu mer passande ska vi ta en fika snart. Mamma kommer förbi och hämtar upp min pappa som gräver hål ute på tomten. Grannen och min kära man hjälper självklart också till. Har vi tur blir alla hålen klara idag. Då är det bara att börja bygga staket imorgon =D

Ses lite senare bloggisar =)
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback