Morr

Vissa saker blir man så hopplöst jävla trött på! Här hemma utfärdar vi nu ett litet krig! Om vi vinner, det återstår att se!?

Skönt att ha gjort den här dagen. Lite glad att jag spenderade den inne, för ute gick det knappt att vara. Gjorde avskrivningar på eftermiddagen och när jag klev ut möttes jag av väggen. Värmeväggen!
Helt sjukt så hett det var. Var ganska gott att sedan gå in i butiken ocha ta ett varv vid kylen =) Svalkar gott dessa heta dagar!
Imorgon är det öppning och efter det storhandling och lite annat roligt som väntar. Ser mest fram emot att komma hem och sätta mig med barnen i poolen. Räknar kallt med att det blir grillning till middag ;-) Då kan vi spendera hela kvällen ute, precis som det ska vara.

Ska nu ta och lägga mig i soffan och läsa min bok. Är helt fast i den =D Älsklingen spelar COD med grabbarna, så det passar ju bra ;-)

Imorgon ska jag återkomma med roligare inlägg, lovar!
God kväll i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback