Planerar

God kväll.

Kikar in lite snabbt ikväll. Den här dagen har försvunnit alltför fort. Förstjobb, sen hem till mamma med grabbarna. Där lekte dom av sig och jag hann med att ringa runt lite. Fix inför helgen ;-)
Sen for vi hem och fixade middagen innan vi åkte och hämtade pappa hos J. Melle fick även en lite present på vägen hem men den visar vi någon annan gång ;-)
När barnen somnade satte vi oss i soffan med lite kvällsfika och surfade runt. Lite mer check inför lördagen men även lite drömmande ;-) Måste man få göra!

Kanske inget givande inlägg men vissa dagar ligger bloggen långt ner på min lista. Jag vet att den blir trist men det får ni ta. Imorgon kommer jag tillbaka med lite mer givande inlägg =)
Hoppas ni är förlåtande och tittar in imorgon eftermiddag igen. Efter jobb och nollbyte på jobbet...igen ska jag uppdatera bättre.

Ha en FAB kväll.
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback