Ro för själen


Tre godingar som ska förgylla min sommar =)

Min plan efter lunch var att sitta på altanen och läsa en av min tre böcker. Två köpte jag på jobbet igår och en har jag fått låna av Linda =)
Normalt är det deckare med spänning som inhandlas till sommarmånaderna men i år är det lite annorlunda. Boken från Linda är en lite roligare variant =) Dom andra är självklart av det mer "spännande" slaget!
Tyvärr sitter jag inte på altanen än. Mille vill självklart inte somna, lucky me =) Han är trött men envis som en gammal get. Melle däremot han somnade gott efter blodpuddingslunchen. Japp i det här hushållet tycker vi det är riktigt gott =D

Längtar tills jag får sätta mig i lugn och ro och plöja sida efter sida. Är det en bok som är bra, ja då är den utläst på några dagar. Jag tar varje litet tillfälle jag får att läsa. För ni håller väl med om att det är svårt att lägga ifrån sig en bra bok??!! =)

Nej ska ta och lägga Mille ner i sängen och ge honom lite vatten. Sen hoppas vi på att han kan somna...
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback