Sista rycket

Nu är torsdagen över, snart i allafall ;-) Ser att torsdagens jobb är över. Som vanligt en intensiv dag och dom sista timmarna vet jag inte vart dom tog vägen. Skönt när det känns så, eller hur !?
Blev även idag ett nollbyte på jobb, dock lite senare. Så vi får hämta älsklingen vid 19.30 men efter det ska vi njuta av sill och färskpotatis. Med kryddor från vår egen odling.
På tal om den, där växer det så det står härliga till. Rädisornas blad är skyhöga men än är dom inte färdiga att skörda. Dill och gräslök växer på bra och används flitigt =)

Imorgon är det sista dagen att arbeta för den här veckan. Ska bli skönt även om det är en stägning och jobb hela dagen. Men arbetskamraterna gör himla mycket. Vi har otroligt skoj ihop och skrattar gott tillsammans. Det är A och O på en arbetsplats!

Mina smågrabbar ska nu utfodras, senare än vanligt. Men det blev en tripp till affären och då skulle Melle dra lillebror i vagnen. Så den lilla promenaden blev lite längre än jag räknat med. Men vad gör det om hundra år??!! Melle tyckte det var så skoj. Jag fick inte ens röra vagnen. Då slog han bort den och sa Nej mamma =) Hur söta får dom vara de små liven.

Ha en underbar kväll så hörs vi om ett litet tag.
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback