Skitiga barn ÄR glada barn


Glada grabbar som lekte ute i eftermiddags när pappa och farfar fixade med båten.

Fick ett mms på jobbet idag. Just denna bild på två grabbar som något senare hoppade i vattenpölarna =) Texten till bilden löd "När kommer du hem och tar hand om två skitiga grabbar?". Går inget annat än att skratta!
Älskar att få små inblickar i vad mina älsklingar gör när jag inte är hemma. Får mig att känna mig lite delaktig. Men samtidigt är det härligt att veta att dom har egentid.
__________________________________________________

Ikväll har jag blivit lovad lite massage. Behöver jag då ryggen är stel. Tur att jag har en sådan underbar man ;-)
Se you tomorrow!

KRAMAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback