Sorg i hjärtat

God morgon!

Sitter med två barn och ser på barnprogrammen, mannen sover ;-)
Såg precis på hemnet att det andra huset hos oss är nu till salu. För några veckor sedan såldes det första huset. Var lite spännande att se hur stort intresse det fanns för "våra" hus. Alla ser ju likadana ut utifrån. Är övervåningarna som skiljer sig lite åt =)

Nu ska några av dom bästa grannarna sälja sitt. Högg till i hjärtat när jag såg det på hemnet. Helt plötsligt så känns det så verkligt. I sommar kommer vi inte sitta på varandras verandor och dricka gott och skratta hela nätterna.
Men det kanske är det som är meningen?! Det är oftast bara roligt DÄR och DÅ. Det blir aldrig samma sak en andra gång. Fast jag kan inte låta bli att tycka det är tråkigt!

Ska snart ta och göra mig en kopp te. Min mage är öm efter en gårdag som resulterade i att jag fick gå hem några timmar innan vi stängde. Kunde nästan jämföra det med värkar. Spenderade resten av kvällen ihoprullad som en kanelbulle i soffan.
Idag tar jag nya tag, struntar i kaffet - vet det kommer straffa sig ;-) Men jag vill hellre jobba. Älskar mitt jobb och framförallt lite extra den här veckan.
Är idag som det verkligen smäller. Vi har ny NF och jag räknar med att vi kommer sälja mer idag än imorgon. Varför?? Jo för att av någon anledning vill inte alla handla dagen innan midsommar. Så brukar det vara alla stora helger/helgdagar hos oss =)

God morgon igen bloggisar. Nu blir det lite frukost!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback