Wonderful day!

Hej på er! Dags att åka iväg till jobbet snart, skönt med lite sovmorgon ;-)
Är det bara jag som inte riktigt känner av någon "ångest" för att åka till jobbet??!! Jag ser fram emot den här dagen, konstigt faktiskt! Brukar tycka det är lite trist att jobba helger, vi är inte många som jobbar och man kör öppning-stägning. Igår, ja då tyckte jag inte det var så kul att jobba. Underbart väder ute och lite folk som handlar. Mest kött, grönsaker, dricka och en och annan mjölk =)
Idag känns det lite mer motiverande, kanske för att det ser ut att vara en mellandag. Solen lyser men det blåser mer och är inte lika varmt. Kan även vara för att jag hunnit med att busa med grabbarna innan jag åker.

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer. Packa väskan och ge mig iväg.
Kikar in lite snabbt ikväll. Ha en trevlig dag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback