En kall...

Maten är intagen och barnen sover efter att ha somnat lite senare än vanligt. Men det fick bli så idag då jag jobbade till 18. Jag köpte med mig mat hem, så alla utom Buddah fick en sen middag =)
Är mysigt tycker jag att festa till det lite extra en måndag. Måndagar är lite speciella med badet för Melle. Och som alltid sköter han sig så fint =D

Eftersom jag är ledig imorgon så har jag unnat mig en kall öl. Lite cashew & pistagenötter och på tvn är det självklart hockey. Det om något är vardagslyx! Att inte behöva åka iväg och jobba på tisdagen som många andra kommer göra. Nej jag ska göra det som faller mig in imorgon. Extra lyxigt med att ha älsklingen hemma. Han ska ha J på eftermiddagen men vi har massor med tid för varandra innan det ♥
Snart är det dags för period två. Dags att lägga upp fötterna i soffan och bara slappna av =)

Se till att njut av er tisdags kväll, på bästa sätt ;-)
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback