Idag gömmer jag mig



Som en droppande kran, ja så är min näsa. Hur mycket snor kan det finnas i huvudet?? Gör inget annat än att snyta mig.
Huvudet är tungt och värker. Är nog allt förbannat snor som vill ut ur diverse öppningar. Men kroppen är så finurlig att den stoppar det från att sippra ut lite här och där. Så istället blir det fast och ser till att göra allt i sin makt för att huvudet ska explodera!

Det bröjade bra, kände mig riktigt pigg men snabbt gick det utför. Tröttheten och huvudvärken som smygande. Sen infann sig mattheten och efter lunch låg jag och Mille och sov som två små grisar inne i vår säng. Tack för det, behövdes kan jag lova.
Ska kämpa mig igenom dom sista timmarna innan jag kommer stupa i säng. Måste sova och vila så jag orkar med att jobba imorgon. Inte att jag är hemma i onödan, feber som finnas på listan om jag ska stanna kvar i sängen. Och kanske hostan då, det måste göra liiite mer ont.

Tar mig en treo och en kopp te nu. Slappnar av och hoppas på det bästa =)
Jag hoppas att ni har en bättre dag än jag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback