Migrän

Har kommit tillbaka till medvetande. Vilken dag jag har haft!

Började inatt när jag kände huvudvärken komma krypande. På morgonen när klockan ringde hade migränen slagit till. Illamående och ljuskänslig fick jag ringa jobbet och säga att jag tyvärr inte kunde komma. Kändes extra jobbigt just idag när vi skulle ha inventring på morgonen. Men med en bra chef som förstår känns det lättare.
Så hela förmiddagen spenderade jag sovandes inne i sängen. Behövligt kan jag lova, att sova borta det onda hjälper. Så efter lite lunch i magen började det värsta att släppa. Och nu till kvällen har jag bara en vanlig huvudvärk. Så imorgon blir det att jobba men mitt läkarbesök på morgonen ställer jag in. Det sista jag behöver just nu är ännu mer stress. Tror det är därför jag fick migrän. Det har varit mycket stress runt jobbet, familj, vänner och hemmet. Har inte riktigt hunnit med att hitta en bra balans än men det kommer =) Jag har ingen brådska men jag måste lära mig att lyssna på kroppens signaler.

Snart ska barnen nattas, så efter det återkommer jag.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback