Morgonkaffe

God morgon! Vilken fin dag vi även idag. Jag kommer inte kunna sitta ute i vårsolen och njuta, jobba från 10-18. Kanske att jag tar mig en eftermiddagskopp med kaffe på lastkajen, där lyser solen på under eftermiddagen och vinden kommer sällan åt. Lite jobb samtidigt, då förenar jag nytta med nöje ;-)

Älsklingen kom precis tillbaka från dagis. Första dagen Melle är på närmare en vecka. Förra veckan blev han lite dålig i magen och var hemma pga det. Tycker det är dumt att låta honom gå när pappa ändå är hemma. Och det var fler barn med samma problem, så något gick det säkert.
I måndags när dom klev innanför dörren på dagis gick två barn med magsjuka hem. Då vände dom i dörren och gick hem och lekte i lekparken. Var väldigt uppskattat av båda barnen men speciellt Melle =) Han ville inte gå in och äta lunch efter nästan två timmar ute.

Nu sitter vi här och dricker en god kopp kaffe. Mille somnade för en liten stund sen. Behöver han efter ett par timmar av dålig sömn inatt. Under ca två timmar vaknade han fem gånger. Så både vi och han är nog lite extra sega idag. Min huvudvärk har nästan helt släppt med, tack. Avskyr att behöva jobba med det.

Tar mig nu några centerbitar och dricker upp mitt kaffe innan jag far iväg för lite jobb. Ska bli trevligt att se vad den här dagen ahar att bjuda på.
Vi hörs senare ikväll mina vänner. Ha en fin dag i vårsolen och passa på att njuuut!

KRAM.


Kommentarer
Tulin säger:





Hej Lisa,

Be din läkare skriva ut Sumatriptan 100 mg till dig.. din migrän kommer att släppa inom 30 minuter. Jag har haft migrän sedan jag var 16 år och tack vare sumatriptan har mitt liv förändrats. Önskar att den fanns när mina barn var små..jag kunde ligga på flera dagar utan mat, bara migrän och illamående och kund einte ta hand om de.

Testa får du se!! Man blir en annan människa på 30 minuter!



kram!

2011-03-31 | 09:18:42
Lisa säger:

Tack finaste Tulin för dina tips. Dom är alltid så värmande =)

Lovar att se till att ha det hemma. Nästa gång kan det rädda liv...nästan ;-)



KRAM.

2011-03-31 | 19:49:42
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback