No bloody monday!

Hej hopp på er. Tittar in lite snabbt innan läggning av barn och säger hej. Min vecka har startat ritkigt bra, även om huvudet värkt och jag har lyckats att vrida ryggen fel. Men allt det glömde jag när vi var på simmet med Melle. Gud vad jag älskar denna unge. Han är verkligen helt bananas nu =D


Min lilla busfrans =D

Mikie tittade nyss förbi, ännu en kväll i hans trevliga sällskap. Han är som en del i vår lilla familj, en viktig del. Barnen älskar när han kommer hit, då är det bara bus och hyss som gäller. För min del gör det inget, så länge dom har roligt gör det inte mig ett dugg!
När barnen somnat blir det sushi, lite lagom fin måndagsmiddag ;-) Ikväll blir det lite mys eftersom jag inte behöver stressa upp imorgon. Ska på utbildning i Tranås, roligt. Blir hämtad så jag slipper att ta mig någonstans =D Blir en trevlig dag och framförallt intressant.

Ska nu se till att barnen får sina pyjamaser och sedan är det nog sängen för båda. Dom börjar bli trötta men håller ut pga besöket ;-)
Först blir det att byta blöja på Melle, inte gå och lägga sig med sådan blöja. Men jag återkommer lite senare.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback