Nyklippt


Melle äter mat samtidigt som jag fotar =)

God kväll.
Fredag igen, ännu en vecka som snart är slut. För min del tar arbetsveckan vid, jobbar fram till onsdag inna jag är ledig. Men det är bara skönt, inga speciellt jobbiga pass framför mig.

Tänker inte ens ta upp att vi fick snö idag. Trött på alla bakslag! Men nästa vecka säger dom att våren kommer, hoppas jag verkligen på.
Jobbade fram till 15, efter det for jag hem och hämtade familjen. Melle och Christian hade klipptid, Melles första någonsin!! Melle var en stjärna som satt still och skötte sig under hela klippningen. Tror tillochmed att han tyckte det var lite kul. Kan vara för att det är grannen som klipper oss =)
Nu kan ingen säga att han ser långhårig ut. Vi valde att bara ta det värsta och klippa till en frisyr. Var väldigt viktigt att hans små lockar i nacken fick vara kvar. ALDRIG att han får klippa bort dom.


Jämt och fint, ingen antydan till synttoffs där inte ;-)
__________________________________________

Här hemma ser vi på hockeyn, tyvärr har den inte börjat på bästa sätt. Men jag håller tummarna och hoppas på en avgörande nästa vecka.
Ska ta mig en kopp te för min kraxande hals och till det gott ;-) Är faktiskt helg!


Kommentarer
sofie säger:

så fint det vart =) kanske dax att fixa till agnes hockeyfrilla med?? ;) hoppas du blir bra snart gumman! var rädda om er. puss

2011-03-18 | 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback