Oops men så bra det blev!

Söndagmorgon och jag är ledig, vad härligt! Sen blir det inte sämre av att ha strålande sol utanför fönstret =)
Vi fick lite sovmorgon idag, till 06.15. Det är bra skönt när vi fått sova hela natten. Har nog lyckas få i mig närmare 8 timmars sömn. Somnade tidigt igår och det behövdes. Lika bra att lyssna på kroppen, vill den ha sömn ge den det!

Igår kväll var älsklingen lite trött när han gjorde välling till Buddah. Han tog upp en burk, gjorde välling och gav den till Mille. Han somnade som en stock efter att ha druckit upp flaskan. När det sedan var dags för Melle att få välling upptäckte han att Mille fått fel välling. Han hade fått vanligt fullkornsvälling!
Även om han inte längre är allergisk mot mjölkprotein så vet man ju inte om man "chockar" kroppen!? Vi har inte gett honom så mycket innehållande mjölk dom senaste dagarna. Så vi gjorde oss beredda på att han snart skulle vakna med magknip eller något liknande. Men det blev inget av det. Buddah sov ju hela natten istället =D
Vi bestämde att vi testar och ge honom ikväll med. Får se om det går lika bra ikväll med?!

Idag ska jag ge mig ut på en promenad. Känner att frisk luft och sol är vad jag behöver. Sofie jobbar idag, så en latte hos henne får det nog bli.
Eftermiddagen bjuder på lite fika och kanske en middag hos Mikie. Får se om han har tid och om han har hunnit städa efter grabbarna igår ;-)
Men för att starta igång den här dagen blir det en skön dusch.

Trevlig söndag på er!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback