Polkadot

Lindex Shop Online - Klänning

Denna klänning är en av våren/sommarens nyheter hos Lindex. Otroligt söt till sommaren och med en liten 50-tals feeling.
Tycker den passar lika bra till vardag som fest. Ska nog ta mig en sväng snart och ta mig en titt på den. Inte helt omöjligt att den hamnar hemma i min garderob ;-)
När jag rensade garderoberna för ett tag sedan försvann en hel del klänningar. Och dom som nu finns kvar är av den "finare" varianten. Behöver klänningar som denna, är inte för fin så att säga.


Kommentarer
Angelica säger:

Men så härlig klänning! Jag döööör! Synd att min kroppsform inte tillåter godingar som den ;) Du kommer bli sketasnygger i sommar

2011-03-19 | 02:47:28
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback