Shopping & middag på stan!

Här har vi firat in helgen rejält, även om jag har tre timmar kvar att jobba innan jag tar helg. 7.30-10.30 imorgon känns okej men det förstör allt lite. Blir inget ligga och dra sig sängen. Får vi ta igen på söndag och då är det även babysim för mig och Buddah =D

Mina grabbar mötte upp mig på jobbet idag och efter det for vi ner till stan. Planen var att hitta ett par sköna skor till älsklingen men inga som han var intresserad av fanns i någon sportbutik. Får bli att beställa dom på nätet istället. Inte fel det heller, på en sida har vi 20 % rabatt och fri frakt på beställningar över 400 kr. Det kommer han lätt upp i =)
Blev även lite extra firande av helgens ankomst ikväll. Vi valde att äta ute, lyx. Kanske inte på den finaste resturangen i stan men lätt en av de godaste, Texas long horn. En god biff och två barn som skötte sig exemplariskt. Buddah vinkade till servitrisen och klappade på henne. Och när hon sedan vinkiade tillbaka och sa att han fick vänta några år sken han upp som en sol. Garvade och vände sig bort, precis som han skämdes lite =)

Efter vi ätit hann vi med lite billig shopping. Gjorde nog ett av årets bästa fynd, en tidningsställ i zink. Kommer att få pryda min övervåning men jag är allt bra sugen på att köpa ett till. Får se om jag svänger förbi imorgon igen.
Roligaste överaskningen var nog när vi klev in innanför dörrarna och fick se Ramona sitta i kassan. Hon hjälpte en kompis som driver stället. Jag tyckte det var mer än trevligt, länge sen vi sågs. Men planer för en middag i deras hus är nu i rullning. Är så nyfiken på att se hur dom har fått det!
Blev även några andra saker, bla bomulls satin lakan. Här var dom ca 100 kr än på tex Hemtex. Imorgon blir det att tvätta dom och sedan bädda in. Älskar verkligen att sova i just bomulls satin, är nästan bara sådana lakan vi äger.
Ett stort plus var även att dom var riktigt snygga. Enkla men med små detaljer. Kommer passa bra i sovrummet.


Snyggt slitet, ja det får nog bli ett till. Hoppas bara att det finns kvar!?

Här i ska det mysas imorgon ;-)

Fina trähjärtan.

Här ska vi snart se på en film. Mysa och bara njuta av lugnet. Den här helgen blir det mycket på "varsitt" håll. Jag jobbar morgon imorgon, Christian har efter det J. Då blir det mest kvällen ihop. Och hela söndagen ska han och Mikie jobba på övervåningen. Men nästa helg får vi umgås massor!

Trevlig kväll.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback