Vinkat hejdå!

Sitter i soffan med en lekande Buddah på golvet. Är bara han och jag hemma nu. Pappa och Melle gick precis till dagis.
Passade på att säga hejdå och pussa på min prins innan han gick. Nu ses vi inte förän imorgonbitti. Börjar jobba 11.15 idag och kommer inte hem förän ca 20.30. Då sover redan busungen.
Tycker inte om att sådana här dagar kommer. Då vi bara hinner ses en liten stund på morgonen. Att inte få pussa godnatt är riktigt jobbigt. Tror det har att göra med att jag varit hemma med honom i två år. Inte många långa stunder vi varit ifrån varandra. Det är bara att vänja sig, kommer bli så här nu när jag börjat jobba på allvar. Men bara för det så behöver man inte gilla det!

Ska snart ta och sätta på kaffet så det är klart till mannen kommer hem. Sen är det dags att börja förbereda inför dagens arbetspass. Ska bli sjukt roligt faktiskt =D Skönt att man har den känslan. Om några månader kanske jag inte är lika entusiastisk ;-)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback