Aj aj kapten


Melle styr farfars båt, som tur är på torra land ;-)

Vilken dag vi hara haft! Jag har haft massor av tid med grabbarna, helmysigt!
Vi tog bussen ner till stan på förmiddagen. Pappa var kvar hemma och hjälpte farfar att fixa med båten. På stan hann jag med att fixa mors dags present, inte till mig själv ;-) Fyndade även kläder till grabbarna men två plagg till mig själv =)
Vi hann även med att träffa mormor och morfar som var på stan. Dom bjöd grabbarna på korv och sedan gick vi en sväng ihop. Utbytte lite idèr om väska till bröllopet med mamma. Hittade många fina men priset kändes för högt för en väska som knappt kommer användas.

Nu har vi kommit hem efter storhandling, delvis på mitt jobb men även på ICA. Ikväll blir det grillad lax och stekta grönsaker. Till det en god romsås.
Dags att fixa grönsakerna och sen blir det mat. Kikar in senare ikväll =)

Önskar er en mysig lördag, vad ni än hittar på!? =)
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback