En deal och en tvättmaskin!

Gjorde en riktigt bra deal idag. Inte med någon försäljare utan med min man ;-)
From idag blir det ingen mer inredning shoppad förän Milles rum är klart på övervåningen. Och nu ska ni inte tro att jag inte fick ha några krav tillbaka. Jo ni, till första juni ska det vara klart! Så nu får vi se om han jobbar undan, vill börja flytta upp lite på vår övervåning också =D
Självklart har jag en snäll make som gav mig en sista present. En vit fin tvättmaskin! Ja brukar inte ni också få det??!! Kanske ska säga att den är av modell mindre också. Det är en tvättmedelsbehållare men ack så fin!


Den gamla IKEAburken får tyvärr göra plats för tvättmaskinen ;-)

Här hemma vankas det nu tacofiesta på Melles order. Så innan vi slår oss ner vid bordet ska jag hämta honom ur duschen. Efter en cykeltur med pappa var han kall när han kom hem. Blev både skumbad och en dusch för att varma hans lilla kropp!

Tittar in igen när barnen har somnat.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback