En kaffe i solen

Barnen leker på gräsmattan medan pappa vattnar. Går åt dessa varma dagar. I vårat lilla land har det börjat att växa men vad vet jag inte. Kommer inte håg allt jag planterade och i vilken ordning =) Men lite spännande är det allt att se vad det blir.
Jag hann hem mellan jobb och eftermiddagens planer. Blev en kopp kaffe på altanen. Det är här jag samlar kraft och energi. Älskar verkligen vår altan, tur att jag har en sådan händig karl som kan bygga ;-) Har sagt det förr men säger det igen. Att bo i hus är verkligen så underbart under dom varmare månaderna. På vintern är det inte lika skoj =)

Snart ska jag ta bilen och åka iväg några timmar. Kikar in när jag kommer hem =)
Njut av eftermiddagen och den underbara kvällen som väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback