Grattis vår fina Buddah!!





Idag är det ingen vanliga dag, för det är Miltons 1 års dag!!!

Tänk vad fort ett år har gått. Tiden har sprungit iväg och så mycket har hänt! Jag har verkligen älskat varje sekund, även dom mindre roliga. Dom hör ju även dom till, livet skulle inte vara lika roligt om man inte lärde sig något av det jobbiga!

Vid 11.50 idag sms jag min älskade och påminnde honom om att det var exakt ett år sedan skatten entrade världen. Vilken dag det var. Minns varje liten minut av den. Var omtumlande men jag är glad att det inte blev något allvarligt.
Blev aldrig någon förlossningsberättelse men vi blev kvar en natt pga att Mille hade svårt att komma upp i temp. Och jag fick en blödning efter förlossningen. Men då visade sig sjukvården från sin bästa sida. Två barnmorskor, en läkare och två sjuksköterskor stoppade den snabbt och jag återhämtade mig på två röda!
Det viktigaste var hela tiden att Mille skulle må bra. Själv skulle jag kunna må skit, bara han slapp att ha ont eller må dåligt!

Jobbade från 7.30-18.15 idag så vi firade med paket när jag kom hem. Tyvärr var leksaken trasig och den är köpt i början på året. Så tyvärr har vi ingen bytesrätt =( Men jag ska testa att köpa nya batterier imorgon och se om den kanske kan fungera.
Vi har valt att bara köpa två saker till honom, blev en leksak och en pyjamas. Men han förstår ändå inte och när vi har kalas kommer han få en massa saker. Det räcker och i sommar kommer vi hitta på massa roliga saker, så det får väl bli lite av hans presenter =)


Storebror måste självklart hjälpa till att öpnna ;-)


Just nu är jag inne i en jobbperiod, 9 dagar på raken. Så på fredag kl 15.15 går jag av. Känns skönt att veta att herr Lööke jobbar likadant, kan jag alltid tänka på honom när det känns lite extra kämpigt ;-)
Det betyder att det är jobb hela dagen imorgon med. Lite lyx med att jag får sovmorgon och börjar inte förän 9.45. Skönt med tanke på att det fina vädret inte gör att folk väljer att åka och handla mat. Förstår dom, skulle inte jag heller vilja göra ;-)
Men imorgon kväll blir det lite extra mys när jag kommer hem från jobbet. Grillat och trevligt sällskap, inte helt fel =)

Nu ska jag ta och plocka lite här hemma. Hoppas jag orkar titta in en sväng efter, lovar inget ;-)
I vilket fall, ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Tulin säger:



Stort Grattis!!! Gud vad tiden går fort :)



kram, Tulin



PS: Thank Heaven For Baby Boys :)

2011-05-07 | 21:43:49
Lisa säger:

Precis, thank heaven ;-)

Kram på dig gumman!

2011-05-07 | 21:45:06
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback