I love Connecticut


Nya fina skänken, vid namn Connecticut.

Hittade den här fina skänken till halva priset förra veckan. Blev direkt kär och ville genast göra om i köket.
Vi har tidigare haft en ekskänk men tanken är att vi med tiden ska byta ut till vita köksmöbler. Men förändringen börjar med den här fina skänken =)
Nu har vi mer förvaring och den är gömd. Det gillar jag nästan mest, att alla saker inte syns. Blir lätt ett stökigt intryk. Sen passade den även bättre till dom vita hyllorna vi har på väggen!

Tack älskling för överraskningen ♥



Har nu landat i soffan, mätt i magen och ska se Eurovisiontävlingen. Måste självklart heja på Eric. Jag kan ärligt säga att jag tycker låten fortfarande är riktig bra. Jag håller tummarna för att vi går vidare!

Ha nu en mysig kväll. Ser ut som om regnet är på väg nu, lite mysigt faktiskt =)
KRAMAR!


Kommentarer
sofie säger:

vad fint det vart! toppen! förstår att du är nöjd. hålle r friska nu så vi kan ses på söndag! kramar om

2011-05-13 | 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback