KÄR!

Efter den här helgen känner jag mig nykär i min man igen! Tänk vad så lite kan göra =) Du & jag älskling ♥

Inatt var andra natten i rad som vi fick sova utan att bli väckta. Fick ca 10 timmars sömn innan klockan ringde strax efter 05.30. Pigg och glad hoppade jag upp för en ny aretsvecka. En slitsam vecka, öppning idag och tis-fred stägning. Börjar vid lunch alla dagar, så familjen får jag inte se alltför mycket av =(

Ikväll har vi besök av Mikie. Tanken var att grilla men vi är inte så sugna på att göra det i orkanen. Blir som oftast när vi ses tacofiesta =D Men det är gott, smidigt och alla tycker om det. Framför allt Melle som fått lite dille på majs ;-)

Ska snart förbereda maten. Magen börjar kurrar lite efter en snabblunch på jobbet. Min lunch fick bestå av möte med vår DC.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback