Morgonkaffe

God morgon! Härlig dag, solen skiner och jag jobbar kort pass. Kvällen bjuder på fina planer, så förmiddagens läkarbesök rör mig inte i ryggen.
Årlig kontroll på mag & tarm. Har inte varit där sen innan Mille kom, dags nu. Ska bli skönt att fråga lite jag har funderat på. Vet ganska bra vad som ger mig skov men jag skulle vilja veta mer vad jag kan göra för att slippa dom. Dålig sammanhängande sömn är min svaga punkt men det kanske finns något jag kan göra för att förhindra att få ett skov. Kanske äta mer eller mindre av något och då blir inte magen lika illa berörd när jag får för lite sömn?! Ja vi får se helt enkelt =)

Ska snart ta en dusch men först ska jag dricka upp mitt kaffe och mysa med världens underbaraste Milton. Som inatt bara vaknade en gång efter flera nätter med dålig sömn. Började med Melle i helgen och sen började Mille. Dom fick båda feber så jag tror dom hade en släng av samma bassislusk. Nu är dom båda feberfria sen flera dagar och pigga som få =)
Nej dags att sätta fart, måste åka om en liten stund.

Ha en FAB dag!


Kommentarer
sofie säger:

som jag saknar. om du har en stund över imorgon eller ihelgen så säg till.. så springer jag =)

2011-05-05 | 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback