Nyhet hos Gina





Solen och värmen ger mersmak. Vill kasta tröjor och byxor, byta till kjolar, klänningar och toppar.
Just nu vill jag fylla min garderob med fina klänningar, vardagsklänningar framförallt. Sådana som man kan sätta på sig en varm dag på stan men även ha på en middag.
Jag har kommit underfund med att ca 80 % av alla klänningar i min garderob är finklänningar. Dom har jag haft en fåtal gånger. Min livsstil innan jag fick barn och efter är inte riktigt densamma. Höga klackar är ofta utbytta mot mer barnvänliga lågskor =D

Kollade in nyheterna hos Gina och såg den här klänningen. Måste ta mig en titt på den nästa gång jag är på stan. Såg den inte i butiken när vi var på stan senast. Lite synd men jag hoppas på en svalt luftigt tyg. Vill inte ha tjocka stela material som gör att man blir genomsvett. Det ska andas och röra sig fint i sommarvinden =)

******************************************

Nu ligger barnen och sover i sina sängar. Trötta killar, speciellt Mille. Han brukar sova som en stock när han har badat =) Tar på energin för honom att plaska runt.
Vi ska titta på hockeyn och mumsa lite gott. Blir nog en glass idag, har frysen full med godingar från jobbet. Blir nog en jordgubb med vit choklad. Om inte bara min kära man ätit upp alla??!! ;-)

Ha en mysig kväll bloggisar!
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback