Rachel Zoe



Idag hämtade jag ut min klänningen som jag beställde från Lindex. Den är från deras samarbete med Rachel Zoe. och förra veckan när jag var nere på stan för att handla den hade den självklart inte kommit in i butiken. Någon info om den skulle göra det hade dom inte heller. Så istället för att vänta och chansa beställde jag den över nätet. Mycket smidigt och extra bra att man kan välja att hämta ut sitt paket i en Lindex butik =D

Jag blev helnöjd med klänningen och nu ska jag bara se om jag någon söt liten kofta här hemma att ha till. Måste nog ha något om axlarna på bröllopet. Man vet ju inte om det blir dåligt väder, håller tummarna för sol och varma grader =) Men i vilket fall kan kvällen bli kall, bra att ha något då.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Nu ska vi ta och natta två trötta barn. Melle sov riktigt illa inatt, tror han hade riktigt ont i kroppen. Febern har sakta gått ner under dagen men man märker att han nog är lite mör i kroppen. Hoppas får hans och vår skulle att natten kommer bjuda på mer sömn. Det behöver vi alla!

Hörs lite senare när vi landat i soffan och barnen somnat =)
Ha en skön start på veckans första kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback