Sill

Magen är full med färskpotatis och sill. Helt underbart vad gott det är! Självklart kommer gräslöken från landet ;-)
Där har det verkligen börjat att hända saker. Rädisorna kommer snart vara klara att skörda. Ska bli så kul att smaka och se hur egenodlade smakar. Mer hoppas jag ;-)

Kommer snart ta och krypa ner i sängen. Långa dagar på jobbet med stägning är inte min grej. Riktigt glad över att stägningsveckorna inte kommer alltför ofta. Får glädja mig åt långledigheten som väntar med!!
Imorgon börjar jag redan 11.15, usch. Melle hinner jag knappt att se den här veckan. Vi märker att han blir lite busigare på kvällarna när inte jag är hemma. Han är nog ganska van vid att vi alltid är hemma ihop vid läggdags. Tyvärr har jag mina stägningar men ofta är det bara någon kväll det gäller. På lördag blir det snugg och gos för hela slanten!!

Nej nu tackar jag för mig. Behöver lägga mig i sängen och koppla av och varva ner. Smala kraft inför morgondagen =)
God kväll bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback