Sola & bada

Sitter och tittar på Melle som far runt som en fisk i vattnet =) Han älskar verkligen att bada!
Lillebror var med i början men han tyckte det var lite kallt ;-) Så han valde att gå in och lägga sig och sova en liten nap istället.



Hade sista delen av utbildningen i Mjölby idag. Dagsinventering och sista provet, klarade även dom två senaste. Hade bara två fel på ett prov som jag knappt trodde jag skulle få godkänt på.
Så efter provet var dagen slut, för vår del vid 12. Helt ok att sätta sig i bilen och åka hem. Väl hemma fixade vi fika och gick ut till lekparken. Barnen härjade på och blev så varma att vi fick gå hem. Men jag tror Melle hellre föredrog att bada i poolen än att leka ;-)

Är nog så här jag vill spendera sommardagarna. Njutande på altanen med lekande glada barn. Det är livet för mig!!
Ska nu ta och busa lite med Melle. Vattenpistolerna kommer nu väl till användning =D

KRAM!


Kommentarer
Faster säger:

Haha härligt !

2011-05-31 | 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback