Tröttisfisar


Två trötta bröder =)

Hörs ljudliga snarkningar från hörnet av soffan. Melle ligger och sover, gissa om han var trött när vi åkte hem från mormor och morfar ;-) Som tur var hann han aldrig med att somna. Utan efter ca 5 min framför bilar somnade han =)
Han har hållt igång från tidig morgon och unde hela tiden vi var hos mormor och morfar. Under tiden som jag och Mille badade hade han och morfar varit ute. Efter vi ätit lunch gick dom ut och gick en sväng. Inte skulle ungen sova.
Mille somnade in som en stock i vagnen på vägen från simmet. Stannade på vägen och köpte en blomma till mamma och pappa som tack för igår. Sen gick jag en liten omväg tillbaka för att han skulle sova. Han var så trött så han valde att sova över lunchen. Det är inte vanligt ;-)
Efter lunchen så var Melle ute och Mille busade med mormor och moster. Då valde jag att vila ögonen i ca 15 min. Badet och lunchen gjorde mig lite sömnig. Men matkoma är lätt att hamna i efter mammas kallops!!
Ska jag vara ärlig tror jag även att pappa blundat till i några min hos J. Inte helt ovanligt när dom ser på film ;-) Nej han sover inte. Lite som att titta med ögonen stängda =D

Snart kommer älsklingen hem. Då blir det att börja förbereda maten. Idag slår vi till på hemmagjord broccoli/blomkålssoppa. Lite hemmagjord aioli och bröd till det. Inte fel på en söndag ;-)

KRAMAR!


Kommentarer
Matilda; mamma till Elna säger:

SÖTNOSAR!!

2011-05-23 | 15:10:46
Bloggadress: http://matildamayandersson.blogg.se/
Matilda; mamma till Elna säger:

Åh ja finns så mycket och handla till flickor.



Pst, jag har en tävling på bloggen just nu som jag tror skulle passa dig;)

2011-05-23 | 16:47:08
Bloggadress: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback