What a night

God morgon!
Solen lyser och det är redan varmt ute, vilken dag =D

Somnade gott igår kväll. Helt utslagna på sängen med öppet fönster. Fy f*n så skönt rent ut sagt! Fick även sova hela natten, det händer inte ofta. Tack kära barn för avslutet på den perfekta kvällen!
Så mätt som jag var igår trodde jag aldrig att jag skulle bli hungrig mer. Men jag hade fel, vaknade strax innan 7 och var lite småhungrig. Melle kom in till oss, så lite filmtittande i sängen innan vi gick upp och började göra frukost.

Barnen leker för fullt här hemma. Vi dricker kaffe och ska snart fixa lite inför dagen. Badväska ska packas, presenten ska ned och alla ska klä på sig. Blir lite fix utomhus innan pappa åker till J och jag lämnar av Melle hos mormor och morfar. Ställer bilen hos dom och sen tar jag och Mille en skön promenad in till stan för att bada. Snart har vi inga aktiviteter kvar för barnen. Vi tar sommarlov med andra ord ;-)
Ibland kan det vara skönt att faktiskt inte vara uppbokade två dagar i veckan med bad. Är det fint väder så behöver vi inte vara uppbokade med badet. Vi kan istället åka iväg och njuta av det fina vädret. Göra saker med barnen ute, spontant ibland =)

Känner mig full av energi idag, helt sjukt. Är precis som jag har fått sovit en hel helg. Tänk att så lite som att vara barnfria några timmar och sova en hel natt kan göra så mycket!!?? Bra att veta att snart vankas det en liknande dag igen ;-)

Se nu till att ha en skön avslutning på den här veckan.
KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback