Svarta skönheter!



Mina Hunter stövlar kommer att skickas tillbaka. Jag såg dom innan jag hittade dessa skönheter. Hade jag tagit mig en ordentlig sväng i butikerna så hade jag sett dom. Dom är precis sådana som jag letat efter. Söta med rosetten men snygga pga av färgen. Fanns även i röda men det var en dassig röd. Inte riktigt min stil!
Har redan invigt dom. Bar dom till dagis i veckan och gissa om jag fick beröm för dom. Flera som frågade vart jag hittat dom. Var även en främmande dam som stannade och berömde mina skönheter =) Det gjorde min dag!

Sitter nu i soffan och njuter av att barnen somnat. Dom sov nästan tre timmar var efter att vi kom hem från simhallen. Det tog på krafterna att leka i nästan två timmar men skoj hade vi =) Kommer bli fler gånger.
Ska snart mysa ner mig i soffan med min man. Imorgon ringer klockan tidigt, dock utan min vän =( Det är nog den enda sorgen jag känner just nu! Fler tillfällen kommer att komma =)

Ha en mysig kväll. Fredagen är äntligen här =)
KRAMAR!




Kommentarer
Anonym säger:

vart kommer dom ifrån?? supersöta!

2011-11-14 | 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback