10 timmar

Igår blev det 10 timmar med härlig sömn. Hann med att se ca 10 min på Arga snickaren sen sov jag som en stock. Jag måste nog vara det tråkigaste soffsällskapet =) Dom senaste nätterna har gett alldeles för lite sömn, så på kvällen efter jobb är jag helt färdig. Det värsta är att jag redan nu är redo för sängen. Då är det ca 6 timmar kvar innan grabbarna ska sova ;-)

Eftermiddagen igår var mysig. Sofie bjuder som så ofta på många skratt. Skönt att bara få sitta och prata om livet - både det som är lätt och det som är svårt.
Barnen är som vanligt när man har besök runt fötterna och springer. Det kan inte lekas på rummen utan det skara precis där man sitter. Mystiskt må jag säga!
Blev som sagt en tidig kväll i soffan så det utlovande bloggandet kom av sig kan man säga ;-) Men nu bjder jag på lite bilder istället.


Ny härlig tröja till Melle.

Två snygga reafynd till Melle.

Ett par nya handskar till mig. Dragkedjan gjorde dom skitsnygga =)

Sen blev det även två läppglanser också. Måste fylla på braatthatilljobbet saker. Lyckades att hitta en snygg tröja med men den spar jag att visa tills ikväll =)
När älsklingen kommer hem från han ta snor och host så jag kan åka och hämta min cykel. Blir en tur med bussen ner och sedan en skön cykeltur hem. Tänk vad konstigt det kommer bli att cykla. Har jag inte gjort på närmare ett år =) Men lugn jag kommer ihåg hur man gör ;-)

Ha det gott så länge.
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback