Me and my coffe


Se även dom små ögonblicken i livet. Uppskatta och ta vara på dom. De betyder minst lika mycket som dom stora!

God morgon!
Lämnar en natt bakom mig med bra sömn. Melle hade lite mardrömmar och vanliga drömmar. Mitt i natten började han att prata om bullar =) Fick lugna honom med att vi skulle äta bullar senare idag.

En ledig dag framför mig. Gud vad skönt efter gårdagen! Ska snart fixa en pannkakssmet innan jag och mina små drar oss på en promenad för att mata ankorna. Tar med oss lite fika också, kommer nog bli en hel del spring och lek innan vi ger oss hem för lunch. Vi ska ta vara på det sköna vädret som bjuds.
Hur vi sedan ska lägga upp vår eftermiddag vet jag inte. Vi håller den lite öppen =) Är vädret bra blir det nog en tur ut igen.

Ska nu njuta av min kopp kafffe. Goda dryck men ack så farlig. Får jag inte kaffe på morgonen kommer huvudvärken som ett brev på posten =(
Dags att lösa morgonens första bråk mellan bröderna ;-)

Ha en FAB dag.
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback