Puss & kram


Melle ger sig på ett försök att pussa Agnes =)

Igår eftermiddag tittade Sofie och Agnes förbi en sväng. Äntligen fick jag umgås lite med min sötnos. Var evigheter sen sist men blir tyvärr så när man ska flytta =)
Vi parkerade oss ute på balkongen. Satt och njöt av värmen och lite rosè. Kändes nästan som en sommardag. Hade lite öppet på ena sidan av fönstren så lite luft kom in. Vi fick inte sitta i lugn och ro. Även barnen var ibland med och busade på det lilla utrymme som fanns kvar =) Men mellan det hann vi med en hel del skratt =) Är det här jag har saknat. Spontana träffar med min fina vän. Om det så är i lekparken eller hemma i den "lugna" vrån. Bara att komma över en sväng och ta igen förlorad tid. Lätta hjärtat och prata drömmar. Är vad vi ladies behöver ibland =)
Melle försökte både en, två och tre gånger att både pussa och krama Agnes. Hon var kanske inte jämt helt med på noterna men jag tror hon gillade det =) Agnes däremot försöker att krama och gosa med Mille som inte jämt är med på noterna. Så sött att se dessa tre små busfrön springa runt och föröka krama och pussa varandra. Speciellt när inte alla vill ;-)
Min helg började på bästa sätt. Huset är nu inte i vår ägo längre. Barnen har haft det superskoj på dagis, sista inskolningsveckan. Nästa vecka drar vi igång på allvar och det känns hur bra somhelst! Sofie tittade förbi och förgyllde fredags eftermiddagen. Tack mina fina vän! Och kvällen avslutades med massor av mys på balkongen =)

Här ska vi snart bege oss iväg och fixa med några ärenden. Eftermiddagen bjuder på fix i hemmet. Me like =) Ha en underbar lördag!

KRAM.


Kommentarer
Anna säger:

Nu vet jag var ni bor;) gammal Ekholmsbo som jag är hittar jag med förbundna ögon;) mysig del av Ekholmen med grönt och "skog"! Är det skönare att bo i lägenhet än i hus? Jag har inget att jämföra med, alltid bott i lägenhet.

2011-10-09 | 14:57:04
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback