RELAXED!!

God kväll!

Har unnat mig ett varmt och skönt bad. Älskar att bada och duscha varmt, då menar jag VARMT. Det ska vara så skinnet krullar ihop sig av värmen =)
Tycker det är så skönt att lägga huvudet under vattnet. Det enda man hör är sina andetag. Det om något gör en avslappnad.

Nu sitter jag uppkrupen i soffan. Ljusen är tända, mannen brevid och fikan framdukad. Någon överraskade med rosor och vaniljhjärtan när han kom hem idag ;-) Vardagslyx på hög nivå!
Barnen sover gott i sina sängar efter ett långt pass på dagis. Dom lämnades strax innan 7.30 och sedan hämtade jag dom strax innan 17. Avskyr att ha dom så länge men ibland får det tyvärr bli så. Som tur är sker det väldigt sällan =)
Imorgon är fredag för barnen, dagis är stängt på fredag. Då blir det massor med mys med mormor som kommer hit. Melle har redan nu bestämt att dom ska koka mat =D

Ska nu hugga in på vaniljhjärtat och värma mig ännu mer med en varm kopp te!
KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback