Sorgligt men sant

Jag föll för trycket. Jag är en av dom sorgliga människor som redan nu handlar julsaker. Men det som är mest tragiskt är nog att jag gillade det!! Vad hände egentligen?? Jag som småskrattat för mig själv varje gång jag ser julgodis hyllan på jobbet. Undrat varför man redan nu ska handla sådant som hör julen till. Löven har inte helt fallit från träden än men det hindrar oss inte ifrån att julhandla i mitten på oktober!

Min teori är att vi måste vara rädda att det ska ta slut. Så det är lika bra att köpa det man kommer över NU!!
* Allt julpapper i hela stan kommer att vara slut i november, så det är lika bra att köpa två rullar nu.
* Mina juldekorationer har nog gått sönder i flytten så jag måste självklart köpa lite nytt. Bara så jag har något att pynta hemmet med.
* Vanliga bullformar går inte att använda under vintern. Dom MÅSTE vara julpyntade med stjärnor eller snöflingor.
* Ljus under julen måste vara röda, guldiga eller silvriga annars kan man lika gärna strunta i att tända några.


I krukan står det ljus och servetter =D

Bortsett från det här blev det lådförvaring, galgar, kudde till Melle och några andra (o)behövliga saker =)

Här ska det nu ses på film, mysas och ätas lite gott. Precis som det ska vara en lördagskväll.
Hoppas att er ser minst lika lovande ut!?

KRAMAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback