Champange sprinkle


Nya fräscha och korta naglar =)

Barnen är nu nattade en efter middagsbjudning hos svärfar och fru. Med lite mindre snoriga barn flydde vi matlagningen idag ;-) Barnen lekte (rymmde) ute och åt som små hästar. Men energin tog slut och vi for hem ganska tidigt. Skönt efter en ganska lugn dag. Mycket frisk luft har det blivit. Har ju varit en härlig sommardag, så barnen har passat på att vara ute. Även om humöret tryter emellanåt ;-)

Under tidiga förmiddagstimmen for jag iväg och fixade mina naglar. Hemska naglar, ojämna och taskigt målade. Blev att hastigt klippa ner klorna förra veckan och måla på lite lack. Och för att toppa det hela gick två av i veckan. Blir lätt så jag inte fixat dom på länge.
Så nu har jag en snygg fransk med härligt champangeglitter. Lite roligare än enbart koppar eller guld. På bilden kanske inte det syns men det är en blandning av just dom två =)


Sommarpjucks på =) Mina fynd fick invigas detta år, hade jag inte räknat med.

Blev inget bad för Mille idag. Han är mycket bättre så vi valde att hoppa denna vecka. Dumt nu när näsan snart sluta rinna att riskera att han blir sämre igen. Detsamma kommer vi att göra med Melle imorgon. Han verkar ha klarat sig bättre än lillebror..peppar peppar. Ska kolla med Eva om vi kan få komma senare i veckan och bada i en annan grupp. Vet att det inte brukar vara några problem =)

Nu ska jag mysa i soffan =)
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback