Familjen



Igår fick vi iordning lite till här hemma. Träbokstäverna inhandlades tidigare under hösten. Blev riktigt nöjd. Dom gjorde sig riktigt bra på träväggen =) Tyvärr är bilden helkass men med tiden ska ni får se bra bilder av hemmet.
Än är det kartonger som står kvar. Några ska ner i förrådet och andra väntar på vitrinskåpet. Det har vi inte sett ut helt än, kanske till helgen??!!

Idag kom soffan - äntligen!! Trodde aldrig den skulle komma idag pga att hela 3:s nät ligger nere. Det betyder att ingen kan ringa till våra mobiler och vi kan inte ringa från dom. Men trevliga grabbar chansade på att vi var hemma och körde hit soffan. Nu är den på plats och så snygg den är! Stor med ;-)
Ska försöka hitta ett soffbord snart med. Har sett ett som jag vill kolla lite närmare på. Lättare nu när vi vet hur mycket plats vi har att röra oss med.
Idag fick vi även upp på tvbänken på väggen. Inte en dammtuss kommer att finnas där under nu ;-) Är bara två luckor kvar att köpa. Dom var slut igår och skulle komma in imorgon igen.

Barnen ligger och sover, Mikie är här och får lite hjälp av mannen. Jag bloggar och tar mig en öl. Ja det får man göra på vardagar ;-) Imorgon är det jobb igen. Ser som vanligt fram emot ännu en dag på jobbet. Just nu är mina dagar fyllda med extra utmaningar. Det motiverar mig något enormt!

Ha en mysig kväll. Nu blir det att mysa ner sig i nya soffan och läsa en tidning =)
KRAMAR.


Kommentarer
sofie säger:

jag är så sugen på att komma hem till er... men vi snorar vidare, suck!

2011-09-28 | 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback