HELGEN

God kväll! Här har jag redan krupit ner i sängen. Ja det märks att kroppen kräver sömn. Kan även bero på att vi sålde soffan idag =) Skönt att ha det klart inför nya soffans leverans i veckan!

Här har helgen försvunnit i ett rasande tempo. Har er med gjort det??
Har hunnit med att jobba, heldag igår och halvdag idag. Gårdagen försvann i ett nafs, tempo från öppning till stägning. Kanske lite mer än vi räknat med. Fick ta igen det idag och jag tror vi ligger bra i fas inför morgondagen.
Vi har även hunnit med att flytta förrådet. Skönt att kunna bocka av det. Nu är det snart klart, på fredag säger vi tack och adjö. Vänder blad och går vidare i livet. Känns helt ok faktiskt =)
Under lördagen var barnen på stan med mormor och morfar. Melle hade gått hela tiden och skött sig SÅ bra. Är bra att veta, kan vi snart göra oss av med syskonvagnen. En singelvagn och ståbräda är allt som behövs då =) Har ju sett min skönhet som jag vill ha ;-) Grabbarna hade fått lite nya bilar och var helt lyriska på kvällen när jag kom hem.

Idag var det jobb fram till 14.30. Då kom mamma och hämtade mig. Vi for till K-holm och syster. Där väntade klädparty. Tack för det, nu är jag också fast i träsket ;-) Blev lite shopping, hade lätt kunnat bli ännu mer. Men en fin velour tunnika/klänning, baslinne och härlig kjol inhandlades. Mormor köpte en fin tröja till Melle i julklapp. Den kommer han att älska =)
Efter fika med äpplepaj styrde vi hemmåt igen. Hem till en Melle som råkat slå kinden i soffarmstödet. Ett sår och en svullnad under ögat - ajaj. Han verkar inte lida, så om det inte blivit värre tills imorgon kör vi på bad. Han älskar det, så jag vill inte att han ska stå över.


Min nya klänning. Lika fin till vardag som fest =)

Glad över att jag hann med och träffa grabbarna lite innan dom somnade. Imorgon kommer dom knappt att vara vakna när jag smyger iväg till jobbet. Tror inte ni anar vad skönt det är att gå till jobbet. 2 min sedan är jag där - lyx =)
Är även glad över att vi ligga i sängen, se en film och mysa med min man. Känns som det var evigheter sen sist. Flytten har gjort att vi knappt orkat säga god natt till varandra. Nu börjar vi att jobba på OSS igen. Egentid är vad vi fokuserar på nu =)

Tackar nu för mig. Myser ner mig under täcket och återkommer imorgon =)
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback