Imorgon smäller det!

Så var den här dagen över. Hunnit med massor, allt från att måla klart lägenheten till inskolning.
Nya dagiset var som en liten bit av himmelriket som trillat ner. Underbar och rolig personal, härloiga ungar och egna barn som inte ville gå hem =) Dom var blyga i ca tre min sen såg dom vattenpölen ;-) Fanns massor av sådana och dom höll mina grabbar till i. Speciellt den leriga =D Som jag brukar säga - skitiga barn är glada barn!

Imorgon vaknar vi upp till en ny dag. Grabbarna ska till dagis och jag ska jobba. På eftermiddagen blir det att flytta!!! Om jag längtar?? Nej inte alls ;-) Hade gärna flyttat idag.
Två släp är bokade tills imorgon. Vi borde få med oss alla möbler i en vända. och planen är också att hinna flytta förådet. Så två vändor totalt borde inte vara omöjligt!? Småplock kommer vi sedan att få åka och hämta dom kommande dagarna. Är skönt att ha ca två veckor på oss att tömma huset på.

Ska snart krypa till sängs. Trött efter den här dagen och imorgon kommer jag behöva all energi som går att få.
Hoppas kunna kika in något här imorgon. Vill gärna uppdatera om hur det går =)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback