Lille Mille

Vår lille Mille har blivit snuvig igen. En liten hosta har också smugit sig på =( Avskyr att se honom så här men han försöker att hålla humöret på topp.
Just nu sitter han i pappas famn. Han somnade gott men efter att ha vaknat flera gånger ocg varit ledsen fick han komma upp. Är lite orolig för hans öra, då han drar sig en del i det. Han har ingen feber, så vi håller tummarna för att det inte är öroninflamation.

Fick även en del goda nyheter via telefon tidigare. Jag håller tummarna för det skulle ju underlätta om vi säger så =) Men än vågar jag inte hoppas alltför mycket.
Kommer snart att krypa ner i sängen. Klockan ringer tidigt imorgon men jag får ju komma hem skapligt och mysa med barnen. Är det jag älskar!

Tack för mig. Bloggar mer imorgon!
God natt!


Kommentarer
My Beauty Secrets säger:

vad bra !! ska testa nästa gång :)

2011-09-13 | 16:14:52
Bloggadress: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback