Lyx



En extra fin kaffe på jobbet igår. Slog till med lite grädde och mums vad gott det är =)
Jobbade heldag igår men hade turen att bli kvar närmare två timmar. Gick inte att larma på. Precis det man vill en söndag. Men jag och min chef plockade lite pall och svor ;-) Funkade det med.

Idag har det jobbats sen tidiga morgonen. Massor att göra och mycket i huvudet. Ibland känner jag faktiskt att det är lite för mycket. Kroppen håller nu på att säga ifrån rejält. Min mage är långt ifrån bra och håret, det har snart ramlat av huvudet.
Blev inte bättre efter dagens besked men jag känner att jag inte orkar bry mig längre. Det här har gått långt ifrån smidigt sen första början. Så varför skulle vi avsluta på det sättet??!!

Kom hem från simmet med Melle för en stund sedan. Härligt att bada med denna varelse =) Han är helt sjövild, hoppar och sparkar som en tok. Vet inte hur många kallsupar som både jag och han fick idag. Hjärtat gör volter i 30 min sen är det dags att gå upp. Lika trist varje gång, vill inget annat än att bada med denna unge. Att se hans glädje går inte att beskriva i ord!
Maten är nu framdukad, så lite mat i magen innan det blir mys med barnen. Blev lite snuvad på det igår. Men jag hann med att säga godnatt till dom =) Viktigast tycker jag!

Bloggar mer ikväll.
KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback