Pilotbrilla


Med nya modellen på båge får jag nog skaffa mig en ny attityd ;-)

När ni läser det här befinner jag mig på jobbet. Första tidsinställda inlägget, så nu är det lite testing testing....

Fick hem mina nya bågar igår. Kan inget annat än säga kärlek vid första ögonkastet. Lite som när jag träffade Christian ;-) Nej men eftersom bågen var en chansning hade jag ingen aning om hur det skulle se ut på. Kunde blivit pannkaka av alltihop men jag är nöjd. Mer än nöjd! Även min man tyckte dom var riktigt snygga på.
Känner bara att modellen kräver ett helt nytt jag. Vet inte om jag kommer ändra så mycket på mig men jag får nog hitta lite mer tupperade/tuffa frisyrer. Känns som en vanlig svans inte funkar här. Tuppkam kanske??!!


Det gäller att bjuda på sig själv =D


Ciao ciao bloggers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback