För min kaffekopp

På kvällen när barnet somnat blir det ofta en kopp kaffe. Älskar att ligga på divanen och vila ögonen på något bra program!
Tidigare har mitt I-lands problem varit att behöva att sträcka mig för att ställa koppen på bordet. Eftersom jag inte bäljer i mig kaffet blir det ett par vändor till bordet ;-)
Igår var jag och mamma en sväng på Mio innan jag började jobba. Var på jakt efter underlägg till armstöden på soffan. Vet att jag sett att dom skulle ha vita. Självklart fanns det och nu ligger det två stycken här hemma. Dom funkar prima och riktigt snyggt blev det med!
Passade även på att köpa en liten födelsedagspresent till Mille. En fin spegel som det var 50 % på. Nu behöver vi snart inte köpa mer. Massor med småsaker är redan inhandlade, bl.a. pussel. Så några sådana behöver ni inte köpa ;-)

En kopp te nu innan jag förflyttar mig från soffan till sängen :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback